Koordinátor péče o nadané děti
Náplň práce školního koordinátora péče o nadané děti:
- vyhledávání a identifikace žáků s nadáním a mimořádným nadáním ve škole
- nastavení systematické strategie podpory žáků nadaných a mimořádně nadaných
- konzultace pro TU a další pedagogické pracovníky v oblasti speciálních vzdělávacích potřeb
- zajištění pomůcek a dalších materiálů pro podporu žáků s nadáním
- nastavení 1. stupně podpůrných opatření ze strany školy (úprava školního prostředí, pomůcky a didaktický materiál aj.)
- spolupráce s TU a učiteli odborných předmětů na tvorbě PLPP a IVP
- konzultace se zákonnými zástupci o možnostech podpory zájmů a volnočasových aktivit (kroužky aj.)
- konzultace se zákonnými zástupci o možnostech podpory na ZŠ a informace o dalších možnostech vzdělávání (soukromé školy, školy zaměřené na děti nadané)
- realizace kroužku Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování pro děti s nadáním
- spolupráce se školní psycholožkou s cílem obohacování učiva
- spoluúčast na tvorbě ŠVP s ohledem na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, vč. žáky s nadáním a mimořádným nadáním
- spolupráce s ŠPP, ŠPZ, krajským koordinátorem podpory nadání a dalšími organizacemi pečující o děti nadané
Školní koordinátor péče o nadané děti: Mgr. Barbora Madudová