Koordinátor péče o nadané děti

Náplň práce školního koordinátora péče o nadané děti:

  • vyhledávání a identifikace žáků s nadáním a mimořádným nadáním ve škole
  • nastavení systematické strategie podpory žáků nadaných a mimořádně nadaných
  • konzultace pro TU a další pedagogické pracovníky v oblasti speciálních vzdělávacích potřeb
  • zajištění pomůcek a dalších materiálů pro podporu žáků s nadáním
  • nastavení 1. stupně podpůrných opatření ze strany školy (úprava školního prostředí, pomůcky a didaktický materiál aj.)
  • spolupráce s TU a učiteli odborných předmětů na tvorbě PLPP a IVP
  • konzultace se zákonnými zástupci o možnostech podpory zájmů a volnočasových aktivit (kroužky aj.)
  • konzultace se zákonnými zástupci o možnostech podpory na ZŠ a informace o dalších možnostech vzdělávání (soukromé školy, školy zaměřené na děti nadané)
  • realizace kroužku Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování pro děti s nadáním
  • spolupráce se školní psycholožkou s cílem obohacování učiva
  • spoluúčast na tvorbě ŠVP s ohledem na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, vč. žáky s nadáním a mimořádným nadáním
  • spolupráce s ŠPP, ŠPZ, krajským koordinátorem podpory nadání a dalšími organizacemi pečující o děti nadané

 

Školní koordinátor péče o nadané děti: Mgr. Barbora Madudová

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies