Základní škola Fr. Plamínkové

s rozšířenou výukou jazyků Praha 7, Františka Křížka 2

autobus

4. C a 6. A

Dopoledne jsme balili věci, uklízeli pokoje, rozdávali ceny a diplomy. Po obědě jsme se rozloučili se Sluneční zátokou a vyrážíme do Prahy.

Všechny Vás zdravíme.

Hned ráno jsme se po snídani vypravili pěšky do Stvořidel. Plnili jsme bobříky. Odpoledne jsme věnovali hrám. Poslední večer jsme zakončili diskotékou. Všichni jsme si to užili. Moc zdravíme a už se na Vás těšíme!

Část dopoledne jsme věnovali prezentaci projektů. Někteří vytvořili krásné modely. Hráli jsme fotbal a vybíjenou. Po obědě jsme se pěšky, a pak autobusem vydali do Vodního domu a vodní nádrže.
Večer jsme opékali špekáčky.

V úterý jsme se vydali vlakem na Český Šterberk. Kromě prohlídky hradu jsme nemohli opomenout hladomornu. Výlet jsme si moc užili. Po návratu z výletu a osvěžení jsme se věnovali sportovním aktivitám.

Do Sluneční zátoky jsme dorazili v pořádku, dálnice D1 v pohodě. Máme krásné počasí. Vybalujeme si věci a  prozkoumáváme okolí. K obědu byl výborný guláš s těstovinami. Odpoledne jsme se pěšky vypravili do Ledče nad Sázavou, kde 4.C navštívila MěÚ. Pan starosta dětem povyprávěl o historii a zajímavostech. Večer za námi do Sluneční zátoky zavítal pan Kovařík (nejstarší ledečský skaut), který nás prostřednictvím besedy seznámil  s historií českého skautinku a  ukázal nám nejstarší kroniky. Všechny Vás moc zdravíme

5 .B, 5. C, 6 .B a 7. A

Čtvrtý krásný den začal výstupem na Chřibský vrch. Starší kamarádi zůstali v areálu a soutěžili v přehazované. Prosluněné odpoledne jsme strávili luštěním morseovky a hraním si na režiséry. Moc se těšíme na večerní diskotéku ale také domů. Zítra bychom měli být v poledne u muzea. Všichni zdraví!

Dnešní krásný den začal vědomostní stopovačkou zakončenou hledáním pokladu, kterou starší kamarádi ze šesté a sedmé třídy připravili našim páťákům. Prosluněné odpoledne jsme strávili hraním akčních her prokládaných vodními hrátkami. Vaří nám výborně. Všichni se moc baví a zdraví.

Expedice Chřibská dnes vyrazila na výlet k vodopádům a do malebné vísky. Prosluněné odpoledne jsme opět strávili hraním zábavných her v našem areálu. Podvečerní deštík nás příjemně osvěžil. Všichni zdravíme!

Třídy úspěšně zahájily ozdravný pobyt prosluněným odpolednem plným her a sportovního klání. Zítra se chystáme prozkoumávat krásy místní přírody. Všichni jsme spokojení a zdravíme.

8. A a 8. B

Osmá AB zdraví z Rožmberka,  kam jsme připluli po dnešním krátkém úseku a odpočíváme po slunečném dni. Dnes jsme překonali tři jezy a už se těšíme na další.

9. B

Dnes jsme zdolali Velký Javorník, máme v nohách 20 km, pak jsme odměnili zmrzlinou na náměstí v Rožnově. Večer se rozloučíme u táboráku. Zítra příjezd dle plánu.

Dopoledne jsme navštívili skanzen v Rožnově a zašli na zmrzlinu na náměstí. Odpoledne trávíme u chatek a čekáme až přejde bouřka.

Dnes túra z Pusteven přes Radegast, Radhošť, zpět do Rožnova. Odpoledne koupání. Máme se krásně a zdravíme.

Jsme v pořádku na místě, koupeme se v Bečvě.

1. B, 3. A, 3. B, 4. B a 5. A

Zdravíme z výletu na Žalý.1. B

Zdravíme z Benecka.Máme se krásně.

Benecko, hotel Žalý. Dojeli jsme v pořádku. Je krásně a koupeme se.

9. A

Dnes jsme strávili na Jizeře. Večer táborák a disko. Zítra přijedeme ve 14:35 na Masarykovo nádraží. Ahooooooooj

Z důvodu deštivého počasí jsme dnešní odpoledne využili k nácviku představení na Akademii. Po večeři jdeme na BOJOVKU.

Dnes bylo krásně. Dopoledne jsme jezdili údolím Jizery na koloběžkách. Odpoledne jsme šplhali v lanovém centru. Zdravíme

Jsme na místě. Cesta OK.

2. A a 2. B

Ve středu jsme se vydali na turistický výšlap k rozhledně. Odpoledne si děti vyzkoušely tanec na podložkách a válku s míčky.

Vracíme se v pátek kolem 12.00 hodiny.

Děti si užívají krásného slunného počasí, spousty her a zábavy. Zdravíme.

Dorazili jsme v pořádku. Ubytování krásné. Těšíme se na oběd.